Friday 27 May 2011

ni lah family aku..

hahaaa..inilah dia suami tersayang Haris bin Ali..n my puteri kesayangan Damia Umairah..pic ni rasa dh lama juga kot..klau x silap masa ni damia blum lg setahun..baru 8bln kot..hobby kitaorg biasalah..pantang tiba hr cuti,pantang ada duit lbih skit mesti nak mkn kuar pnya..masa ni kitaorg sama2 menyambut besday kak aie n 2 org ank buah aku amar n alip..kat restoren seafood saujana kat gelang patah..mmg mables mkn kat sini..harga nya pun emm mmg mables juga..hahaaaa yg penting kita konyang n eppy...
k nk cite skit ni..my hubby ni orgnya mmg sporting gak lah klau di ajak berjln..yg penting perut konyang..bahagia sgt selama hidup ngan dia..walau mcm2 dugaan selama mengharungi hidup bersama dia..walau ssh dan senang aku akan ttp ada berdiri teguh di samping dia..ibu luv abah sgt2..k makcik yg botak kat tgh2 tu plak.".tp skrg dh ada rmbut dah.."adalah penghibur hati ibu dan abah..ligatnya.lasaknya mcm bdak lelaki..tp yg wat aku pelik sgt..walaupun menguruskan dia,penat duk ngejor dia..aku ttp x kurus2..wakakaa apasal lah ekk..skrg damia sudah berumur 1thn 7bln..petah berkata2 mcm mulut murai..tp bnyk lagi yg aku x fhm apa dia ckp..hehee anak ibu mmg terlebih bijak..mudah mudahan anak ibu dpat membesar dgn bijak n sihat..ibu sentiasa doakan semoga damia menjadi anak yg solehah n berjaya bila besar nnti.semoaga kebahgiaan ini menjadi milik kita sekeluarga buat selama lamanya..amin
Bila damia nak dpt adik?????? hahaaa soalan ni lah yg bertalu2 aku slalu dpt..sabar lah,tunggulah damia besar skit..kewangan pun masih lum bape stabil....doa2 kan lah yg terbaik utk family kami..k lahhh...nk luangkan masa bermain ngan damia plak..sian dia dr tadi majuk sbb ibu x layan dia..tunggu di ruangan yg lain plak yer...doakan kesihatan kami sekeluarga bertmbh baik..sbb 3 beranak tgh batuk teruk sgt ni..k sayonara..

No comments:

Post a Comment