Friday 27 May 2011

aku ttp seorg isteri dan ibu yg setia..

salam..
ok kita smbung balik cerita aku smlm..hidup sebagai seorg suriumah bknlah sesuatu yg mudah dalam hidup aku.setiap masa dan saat terlalu padat dgn rutin harian..dan paling memeningkan melayan kerenah puteri kesayangan aku DAMIA UMAIRAH yg umo hmpir menjangkau 2thn..hehee dh besar anak ibu..kekadang baru nk melabuhkan punggung kat sofa,ada jer keja lain yg menunggu..tp aku x kisah semua tu..walaupun penat,tp bangga menjadi seorg suriumah..dapat masakkan utk suami setiap hari..puas bila hubby mkn bertmbh,puas bila damia bnyk mkn bila di suap..tp kekadang ada masa rasa bosan mula bertandang..best juga yer klau aku ada kerjaya mcm kwn2 aku lain..dpt bergaul dgn ramai org dan yg paling utama dpt bantu tmbh pendapatan suami yg x seberapa..tapiiiiii..bleh ke aku kerja,mcm mana dgn umah bila aku bekerja nnti..mesti semuanya jd tunggang langgang..jaranglah my hubby dpt mkn dr air tangan aku sendiri..hahaa mcm2 yg aku fikirkan..mgkin sbb dh lama sgt aku x bekerjaya..jd semua serba x yakin dlm hidup aku..
Aku seronok dgn keadaan skrg..dh duduk umah baru ni buat aku lbih sayangkan umah dan family..setiap hari ada jer idea yg aku fikirkan camner nk menghias rumah..walaupun umah ni kecil jer tp bangga sgt2 kerana dpt memiliki nya..tq my hubby~!!! jiran2 pun semua baik2 dan ramah2 belaka..suasana yg damai waktu petang mmg aku nnti2 kan setiap hari..happy sgt bila melihat Damia seronok bermain..bangga kerana aku berjaya juga menjadi seorg ibu dan isteri yg setia..insya'allah..amin
k lah nnti aku smbung lg..bnyk benda lg yg aku perlu belaja kat blog ni..rasanya kalau blaja alip ba ta tu..baru tiba ba jer...hahaaa k sayonara..

1 comment:

  1. Damia dulu nak membesar pun step by step kan....sama je mcm kita nak ber blogging nie...

    ReplyDelete