Friday 8 July 2011

"kabare~!!!!"

               salam..hai kabare semua..rasanya dh lama juga aku x update blog aku ni..mcm dh bersawang plak..ahakk..entahlah ekk kehidupan aku ni ssh nk di gambarkan..keja seharian kat umah ni mmg wat aku sentiasa bz..tp ada masa gak lah nk jenguk fb itupun kena curi2 masa time damia tido..klau tidak..jgn harapppppp...klau bleh 24jam damia nk aku layan dia jer..'mana bleh cyg..ibu mmg bnyk koje'....hehee
               kehidupan kat umah baru ni x der lah bnyk beza sgt ngan umah kuarters yg aku duduk dulu..cuma rasanya hidup aku jd kelam kabut skit semenjak duk sini..sbb thn 2011 ni mmg thn yg mencabar dlm hidup aku..terpaksa kerja keras skit sama my hubby utk tmbh pendapatan..mia dh semakin kuat nyusu..pampers pun alahaiii bleh tahan larap nya..jd mana nk dpt duit nk beli semua ni klau x kerja keras lebih skit..kekadang kesian sama my hubby..yerlah balik dr keja pukul 4ptg terus smpi jejak ke maghrib baru hbis tugas dia..tu yg aku terpaksa gagahkan diri membantu my hubby..dgn mia2 sekali kena turun padang..demi nk mencari sesuap nasi utk kami 3beranak..my hubby sejak2 ni slalu x sihat..tu yg aku tul2 x smpi hati tgok jadual tugas nya yg padat setiap hr..tp apa bleh buekkk..dh tanggungjwb katanya..aku sentiasa berdoa semoga tuhan akan terus permudahkan rezeki utk kami..amin
              sbnrnya aku mmg tgh x der idea apa nk tulis kat blog ni..xtaulah apa sbnrnya yg slalu bermain dlm fikiran aku..mood aku sejak2 ni slalu berubah2..kesian slalu yg menjadi mangsa mia n my hubby..tp my hubby dh ckup fhm ngan sikap ku..aku kagum kerana mendpt suami yg mmg ckup penyabar..ya allah  kau terus lah limpahkan aku hidayah mu..semoga aku akan terus kekal menjadi seorg ibu dan isteri yg setia.. kan dh mood sedih plak dah..hahaaa.Pada aku family adalah segala galanya dlm hidup aku..walaupun kekadang org x bape nmpk sgt kebahgiaan aku ni..sejujurnya aku nk bagitahu yg aku ckup bahagia bersama suami n anak tersayang..k lah mata aku dh layu selayu layunya..nnti kita dok sembang lagi yer..sayonara..        

No comments:

Post a Comment